Найпоширеніші запитання

Чому сума, яку я отримав/ла менше початкової?

Зі свого боку, ми завжди перерахуєм вам саме ту суму, яку ви вказали, заповнюючи заявку. У випадку, якщо на ваш рахунок надійшло менше коштів, радимо уточнити тарифи послуг у вашого банку — ймовірно, він стягнув комісію за поповнення картки.

Чому при поверненні кредиту з мого рахунку було списано більшу суму?

Це може бути пов’язано із тарифами вашого банку по розрахунках карткою, оскільки ми ніколи не беремо комісію за повернення позики.

Я хочу змінити номер телефону чи email. Як це зробити?

Ви можете самостійно відредагувати ці дані у вашому особистому кабінеті. Зверніть увагу, що при вході до вашого профілю ми використовуватиме ваш новий email або номер телефону, в той час як при оплаті через платіжні термінали вам потрібно буде вказати номер мобільного, який ви обрали при заповненні заявки.

Чому потрібно додавати фото із паспортом в руках?

Для повної гарантії вашої особистої інформації, ми можемо попросити вас надіслати ваше фото із паспортом в руках, а також унікальну фразу, яку вам повідомить наша служба техпідтримки. Ми робимо це, щоб уникнути можливого шахрайства з вашими документами з боку сторонніх.

Які дані мого банківського рахунку слід надати?

Для того, щоб отримати від нас позику, вам потрібно зазначити дані вашої банківської картки, зокрема, її номер та термін дії і CVV код, котрий дозволяє верифікувати те, що ви є її власником. Ці дані вам потрібно буде вказати на сайті або ж у формі платіжної системи, котра має ліцензію для зберігання та обробки подібних даних. VeroCash ніколи не зберігає і не користується жодною інформацією про ваш банківський рахунок. +

Скільки запитів на оформлення кредиту я можу зробити?

Ми не обмежуємо загальну кількість заявок на отримання позики, однак, в межах однієї доби ви можете зробити це не більше трьох разів. Крім цього, анкету вам необхідно заповнювати лише при оформленні першої заявки, для кожної наступної вам буде достатньо вказати потрібну суму та термін у вашому особистому кабінеті.

Як перевірити статус моєї заявки?

Наша система автоматично приймає рішення з приводу вашого кредиту впродовж кількох хвилин, про що ми додатково інформуємо вас по СМС та email адресі, які ви вказали при реєстрації.

Коли можна замовити наступну позику, якщо попередня повністю сплачена?

Нові кредити доступні вам одразу ж після повного погашення поточного. Щойно у вашому особистому кабінеті оновиться інформація по сплаті попередньої позики, ви одразу ж можете розмістити нову заявку.

Як підвищити шанси на оформлення позики?

Існує кілька причин, чому ми могли відмовити вам у кредитуванні.

  1. Невірно вказані особисті дані. Перевірте, чи всі поля заповнені правильно, чи не переплутали ви місцями ваші ПІБ, дату народження та дату отримання паспорту, а також чи вірно ввели всі цифри ІПН.
  2. Проблеми з банківською карткою. Серед найпоширеніших — закінчився термін дії картки, або ж її заблоковано.
  3. Застарілі дані по кредитній історії. Цілком можливо, що інформація про ваші попередні позики ще не встигла оновитися у Бюро кредитних історій.
У випадку, якщо ми відмовили вам у кредиті кілька разів поспіль, радимо зачекати декілька днів, поки система оновиться. Якщо у вас виникнуть будь-які запитання з приводу відмови, ви можете зателефонувати у нашу службу підтримки.

Чи можу я відмовитись від кредиту?

Якщо ви ще не встигли підписати Договір, ви можете у будь-який момент відмовитися від позики. Після підписання, гроші будуть автоматично відправлені на ваш рахунок. В такому випадку, ви можете повернути кредит, оплативши відсотки за період користування коштами — в вашому особистому кабінеті, через платіжні термінали, або в касах банків-партнерів. Термін, на який ми надаємо вам кредит, ви обираєте самостійно. Він становить щонайменше 7 днів і щонайбільше 30 днів. Однак, якщо ви не встигаєте виплатити позику своєчасно, ви можете продовжити термін дії кредиту в особистому кабінеті.

Чи надаєте ви декілька кредитів одночасно?

Для одного клієнта у нас передбачено лише одну активну позику. Як тільки ви повністю виплачуєте поточний кредит, ви одразу ж можете замовити наступний. Зверніть увагу, що ми не радимо брати додаткові кредити у інших фінансових установах для закриття поточного, адже це може підірвати ваше фінансове становище. Якщо у вас з’явилися складнощі із своєчасною сплатою існуючого кредиту, рекомендуємо продовжити термін дії позики на необхідний період у особистому кабінеті.

Як швидко я можу отримати кошти на свій рахунок?

Зі свого боку, ми перераховуємо кошти на вашу картку одразу ж після підписання Договору. Проте, у випадку з деякими банками, надходження кредиту на вашу картку можливе із затримкою до 3 робочих днів, хоча, в переважній більшості, займає не більше 1-2 годин. Для того, щоб переконатися, чи ваш банк не затримує кошти зі свого боку, рекомендуємо уточнити це у представників банку.

Скільки часу вам потрібно, щоб ухвалити рішення про надання мені кредиту?

Зазвичай, нашій системі потрібно лише декілька хвилин, щоб проаналізувати і верифікувати ваші дані, а також підтвердити чи скасувати вашу заявку. Завдяки повній автоматизації, ми повністю нівелювали вплив людського фактору на остаточне рішення, тож воно може залежати лише від даних про вашу кредитну історію, які знаходяться в Бюро кредитних історій. Крім цього, для того, щоб отримати позитивну відповідь, будь ласка, зазначайте інформацію про вас максимально точно та детально, це також може підвищити ваші шанси на отримання позики.